ارائه خدمات دندانپزشکی به یک هزار زندانی اصفهانی توسط یک گروه جهادی

شنبه 9 مرداد 1400
14:38
ادمین

ارائه خدمات دندانپزشکی به یک هزار زندانی اصفهانی توسط یک گروه جهادی

حدود یک هزار زندانی مرکزی اصفهان با حضور گروه جهادی شهید ردانی پوراز خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان اصفهان، در راستای اجرای سند تحول قضایی در کشور و فعالیت‌های جهادی در زندان‌ها،گروه جهادی شهید ردانی‌پور با حضور در زندان مرکزی اصفهان به درمان و رفع مشکلات دندانپزشکی زندانیان پرداختند.


علیرضا مهتری با اعلام این خبر اظهار داشت: بسیاری از مددجویان محبوس در زندان‌ها بدلیل مشکلات مالی و عدم پرداخت هزینه‌های دندانپزشکی نیازمند کمک و مساعدت در این خصوص هستند که این بار با حضور گروه جهای شهید ردانی‌پور حدود ۱۰۰۰ نفر از این خدمات بهره مند شدند.

مقالات دیگر: دندانپزشکی دیجیتال

معاون مدیرکل زندان های استان گفت: این گروه جهادی زکات علم خود را برای کمک به نیازمندان و زندانیان در نظر گرفته‌اند و طی دو روز استقرار در زندان،با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در خصوص ترمیم-عصب کشی -کشیدن دندان و رفع دیگر مشکلات مربوط به دندان زندانیان با حرکتی خود جوش و جهادی، باری از توشه و رضایت الهی را برای خود مهیا کردند.

شاید بخواهید بخوانید: خریدار فرش دست دوم

وی در پایان ضمن قدردانی، اعلام آمادگی مجموعه زندان‌ها استان را ازحضور تمامی گروه‌های جهادی استان در زمینه‌های پزشکی-دندانپزشکی-فرهنگی-مذهبی-آموزشی- اشتغال و هرآنچه که برای زندانیان وخانواده‌های آنان موثرهست ، اعلام داشت.

مقالات مشابه: قالیشویی


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اخبار دندانپزشکی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]